Nyhedsmails & presse

Velkommen til Dansk Græsk Forening i Athen

Foreningen blev stiftet i februar 2007, og har som formål at fremme samhørighed og fælleskab mellem danskere og grækere samt varetagelse af de danske traditioner. Denne hjemmeside er vores ”samlingspunkt”, og her finder du oplysninger om alt fra foreningens aktiviteter, annoncer fra medlemmer til hjælp og nyttige tips til nyankommende.

Er du ny eller "gammel" i Grækenland, og interesseret i at melde dig ind i foreningen,eller har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte foreningen via e-mail danskgraesk@gmail.com.

Journalister og andre med forespørgelser er meget velkomne til at benytte foreningens facebooksidewww.facebook.com/danskgraeskforening, som når bredt ud til foreningens medlemmer, til egne opslag og efterlysninger f.eks. i forbindelse med interviews og artikler.

Kommende arrangementer

Pt. ingen kommende arrangementer

Vi går snart igang med planlægningen af arrangementer for 2016. Følg med her på siden og i vores nyhedsmail.